Číšník byl nucen obsloužit arogantního zákazníka. Co čísník vymyslel je dokonalé!


Pracovat jako čísník rozhodně není vůbec sadné. Zvláště, když se setkáte s hosty, kteří nejsou úplně pohodlní. Jednoduše se nedokážou chovat slušně v restauraci a je to personál, schytá zákaznkův hněv. Nikdo nechce tohoto hosta v jeho podnikání. Bohužel, číšník z této restaurace měl smůlu a musel se s jedním z nich setkat. Reagoval však zcela jednoznačně.

Hodina slušného chování na místě

Jaký je problém současných hostů?

Mluvil o nedostatku dnešních způsobů jednání. Nejen, že jednají skvěle a arogantně, aby urazili číšníka, nebo jim dokonce dali tipy. Zmínil se také o tom, že i základní slušnost zmizí. A to je to, co znamená slova „děkuji“ nebo slovo „prosím“.

Ačkoli by to mělo být považováno za samozřejmost, praxe ukazuje, že dnes je něco takového vzácné. Tento číšník se rozhodl to vyřešit svým vlastním způsobem.

Cedule slušnosti

Jak o tom rozhodl číšník? Jen používám znamení. Nicméně, on nepsal jednu zprávu k hrubým klientům. Napsal, co napsal na znamení. Takže aktuální nabídka. Ale musím říci, že v trochu jiné formě.

A je to naprosto brilantní. Mnoho lidí si náhle uvědomilo, že slušnost by neměla být jen základem, ale také základem, na kterém by mohli mít prospěch. Jsou lidé jako oni, kteří jsou. A to je velké plus.

Co vymyslel se dozvíte na další straně



POKRAČOVÁNÍ NA DALŠÍ STRANĚ


1
2